Tekstgrootte
Vakantierooster schooljaar 2025-2026
Herfstvakantie | 20-10-2025 t/m 26-10-2025 |
Kerstvakantie | 22-12-2025 t/m 04-01-2026 |
Voorjaarsvakantie | 16-02-2026 t/m 22-02-2026 |
Paasweekend | 03-04-2026 t/m 06-04-2026 |
Meivakantie | 27-04-2026 t/m 03-05-2026 |
Hemelvaart - vakantie - Pinksteren | 14-05-2026 t/m 25-05-2026 |
Zomervakantie | 20-07-2026 t/m 30-08-2026 |
Studiedagen en extra vrije (mid)dagen |
|
Woensdag studiedag | 17-09-2025 |
Donderdag studiemiddag (les tot 12.30 uur) | 09-10-2025 |
Maandag studiedag | 27-10-2025 |
Dinsdag studiemiddag (les tot 12.30 uur) | 18-11-2025 |
Vrijdagmiddag (Sint) vrij | 05-12-2025 |
Vrijdagmiddag | 19-12-2025 |
Vrijdag studiedag | 13-02-2026 |
Maandag studiemiddag (les tot 12.30 uur) | 09-03-2026 |
Dinsdag studiemiddag (les tot 12.30 uur) | 31-03-2026 |
Vrijdagmiddag | 24-04-2026 |
Maandag studiedag | 04-05-2026 |
Dinsdag (bevrijdingsdag hele dag vrij) | 05-05-2026 |
Vrijdag studiemiddag (hele school les tot 12.30 uur) | 12-06-2026 |
Woensdag studiedag | 01-07-2026 |
Vrijdagmiddag voor zomervakantie vrij | 17-07-2026 |
Betrokken betekent voor ons dat de leerlingen gemotiveerd zijn om te leren en
actief en geconcentreerd deelnemen aan de les. Daarnaast vinden we het belangrijk dat onze leerlingen zorg dragen voor elkaar en hun (directe)omgeving.
De leerkracht ziet elk kind en geeft persoonlijke, positieve aandacht. Betrokken leerkrachten maken het verschil.
Ouderbetrokkenheid is een voorwaarde voor een goede samenwerking tussen de ouders en de school.
Verantwoordelijk betekent voor ons dat ieder kind in staat is om kritisch te kijken naar zijn of haar eigen (leer)prestaties en gedrag, met respect en zorg voor (mede)mens, dier en materialen.
De leerkracht geeft de leerlingen ruimte en vertrouwen, wat verantwoordelijk gedrag uitlokt.
Ouders en school werken vanuit gezamenlijke verantwoordelijkheid aan de (school)ontwikkeling van het kind.
Nieuwsgierig betekent voor ons dat de leerlingen leergierig zijn, vragen stellen en geïnteresseerd zijn in leren en in elkaar.
Wanneer je nieuwsgierig bent wil je oprecht weten wat er speelt. Je wilt het begrijpen en bevatten; je staat aan!
Nieuwsgierigheid is in veel gevallen de motor achter het leren van nieuwe dingen.
Citaat Einstein: “Ik heb geen bijzondere talenten, ik ben alleen hartstochtelijk nieuwsgierig”.
Nieuwsgierigheid als team levert een professionele houding op, waardoor we elkaar inspireren, elkaars talenten zien en met elkaar samenwerken.
Met elkaar in gesprek gaan vanuit een nieuwsgierige houding zorgt voor wederzijds begrip en samenwerking.